dimecres, 23 de desembre del 2009

Intervenció de síntesi

Començaré per dir que el tema del bloc ha donat moltes voltes i ha generat diferents opinions que han patit grans canvis.
En un primer moment em vaig notar col·lapsada i bloquejada per la quantitat d'informació que intentava assimilar en tant poc temps; és per això que el vaig començar sense interès però a mesura que passaven els dies tot se'm feia més accessible. Les activitats, les pràctiques de classe, l'aprenentatge del funcionament dels diferents programes... tot això em va despertar un interès que encara avui hi és i que ha fet que m'adoni del que realment vull fer d'aquí a uns anys.
També m'ha ajudat el fet d'anar fent petites rutes pels blocs dels meus companys, ja que m'ha aportat idees noves; i també molts dubtes.
De totes les intervencions destacaria la del Treball col·laboratiu de la blogosfera; bàsicament perquè la realització del treball va patir el mateix procés de canvi que el del Bloc (el varem començar amb compte-gotes i al tancar-lo tots els del grup vam coincidir en què seria interessant seguir el treball pel nostre compte). I la veritat és que jo ho he anat fent...
Aquest treball m'ha ajudat a posar en pràctica moltes de les eines que el Jordi Simó ens va proporcionar a principi de curs.
I l'altre, és la del treball del Territori perquè ha estat un dels treballs en els que més m'he esforçat i més temps li he dedicat junt amb la meva companya Gemma Ibáñez.
Cal dir que ens vam esforçar molt i ens sentim molt orgulloses del resultat.
És curiós que hagi destacat dos activitats de grup, potser serà perquè m'agrada treballar amb gent. La veritat és que resulta molt enriquidor compartir qualsevol tipus d'experiència amb altres persones.
Només han passat uns tres mesos i el que més hem fet ha estat treballar en grup, suposo que això només ha fet que començar i a partir d'aquí hem de ser conscients que tots podem aprendre alguna cosa de qualsevol.