dilluns, 2 de novembre del 2009

Pràctica blogosfera

El meu grup, format pel Francisco Caballero, l'Elisa Capellades, la Mireia Garcia, la Mireia Palomo , l'Ana Porcar i jo mateixa, varem cream un bloc sobre les TIC i les TAC.
El nostre bloc ha anat agafant forma mitjançant articles i enllaços força interessants sobre el tema. Aquests han estat trobats per cada un de nosaltres, és a dir que cadascú ha anat creant noves entrades sota el seu nom. També ens hem comentat els uns als altres i inclòs a blocs d'altres persones.

A continuació mostraré un esquema de les meves aportacions, així serà més fàcil seguir el procés:


- "Despiden a un profesor por usar el 'blog
' para dar clase" i el corresponent comentari
- Comentari a l'entrada "Les tecnologies ajuden a escriure millor" del Francisco.
- "Això de l'educació 'digital' no queda clar..."
- Comentari al bloc de Karma Peiró per l'article "Això de l'educació 'digital' no queda clar...".
- Comentari a l'entrada "El Netbook" de la Mireia Palomo.
- Comentari a l'entrada "Portàtils a les aules" del Francisco.
- "Blocs en educació"


Per posar punt i final a aquesta pràctica m'agradaria dir que ha estat una nova experiència agradable i força interessant. La veritat és que a l'inici no em feia gaire gràcia, però a mesura que anàvem f
ent créixer el nostre bloc m'agradava més. No m'hagués important continuar aquest treball col·laboratiu. Suposo que no deixaré de fer-ho a nivell individual.