dimecres, 4 de novembre del 2009

Seminari 3.11.09

Ahir varem començar el seminari amb el conte de La llebre i la tortuga, explicat per la Mireia. Des del meu punt de vista ho va fer bé, però li va faltar la intenció, és a dir creure que estava explicant un conte davant de nens i nenes.
Després, varem dedicar la resta de l'hora per fer una petita presentació dels nostres blocs i així veure el seu estat.
La veritat és que hi havia una mica de tot, alguns molt buits i altres que estaven força bé, malgrat això tots varem reconèixer que faltava alguna cosa o altra i que sempre es pot millorar. També que estem orgullosos del procés d'aprenentatge que hem fet, ja que si mirem enrere veurem a uns alumnes que amb prou feines obrien el bloc.
Pel que fa al meu bloc, penso que el porto al dia i que falta alguna coseta. També que cada vegada m'agrada més i estic contenta de la meva feina.