diumenge, 20 de desembre del 2009

Seminari 17.12.09

El passat dijous 17 de desembre vaig tenir l'entrevista personal amb la Reina i va servir per posar el primer punt i final al primer semestre.
Amb l'autoavaluació, on havies de valorar cada una de les activitats que hem anat fent al llarg dels seminaris, em vaig adonar que no he estat perdent el temps durant aquests mesos i, també que he après petites coses molt útils que m'han servit i em serviran per anar creixent com a persona i com a educadora.
Penso que els seminaris són necessaris i bàscis per a un creixement tant personal com acadèmic, ja que estan molt relacionats amb les diferents matèries i serveixen per acabar d'interioritzar tot el que vas treballant.
Tal i com li deia a la Reina, aquest semestre he après moltes coses de tot i de tothom.
I, tal i com ella em va dir, això ha de seguir per aquest camí.