DEBATS:
25.11.09 - COLÒNIES, SÍ O NO?
25.11.09 - COLÒNIES, SÍ O NO?
A favor: Anna, Sílvia, Jordi, Albert, Aina.
Comencen amb força, tenen el tema més clar, són més contundents i molt clars i entenedors al parlar, amb una bona pronunciació.
Tenen més respostes a les diferents opinions de l'altre grup, més seguretat i les seves aportacions són més creïbles.
Quan han deixat de preguntar i respondre tal i com tenien apuntat s'ha vist més debat, més improvisació, més fluïd.
En contra: Mercè, Sonia, Raquel, Marta, Mireia.
El seu començament ha estat una mica fluix , durant el debat es notava poca fluïdesa al parlar. Alguns arguments que exposaven no tenien gaire credibilitat, per exemple, quan parlaven de no fer colònies perquè podien patir un accident de trànsit si es posava nerviós el conductor amb els nens.
Es notava falta d'idees i repetien els arguments.
No han creat massa debat, es limitaven a llegir el que portaven escrit.
Comencen amb força, tenen el tema més clar, són més contundents i molt clars i entenedors al parlar, amb una bona pronunciació.
Tenen més respostes a les diferents opinions de l'altre grup, més seguretat i les seves aportacions són més creïbles.
Quan han deixat de preguntar i respondre tal i com tenien apuntat s'ha vist més debat, més improvisació, més fluïd.
En contra: Mercè, Sonia, Raquel, Marta, Mireia.
El seu començament ha estat una mica fluix , durant el debat es notava poca fluïdesa al parlar. Alguns arguments que exposaven no tenien gaire credibilitat, per exemple, quan parlaven de no fer colònies perquè podien patir un accident de trànsit si es posava nerviós el conductor amb els nens.
Es notava falta d'idees i repetien els arguments.
No han creat massa debat, es limitaven a llegir el que portaven escrit.
El to que utilitzava la portaveu era molt monòton, no posava gaire èmfasi, no se l'entenia gaire i feia que l'atenció disminuís en allò que estava dient.
No van tenir gaire en compte la posada en escena, perquè en cap moment van llançar una pregunta al públic, per exemple.
No van tenir gaire en compte la posada en escena, perquè en cap moment van llançar una pregunta al públic, per exemple.
25.11.09 - CANVI DE NOM DE LES VACANCES
A favor: Roser, Anna, Miriam, Anna, Mònica.
Es notaven nervioses i alguna vegada van fer aportacions excessivament extenses.
Van fer alguna citació amb exemples.
Repetien temes, per exemple, quan parlaven de la xafogor que fa a l'estiu.
No van estar gaire originals en les seves aportacions.
El to que utilitzava la portaveu i la manera que tenia d'expressar-se et feia parar atenció en els arguments que donava.
Des de fora es veia potser massa preparat.
Es notaven nervioses i alguna vegada van fer aportacions excessivament extenses.
Van fer alguna citació amb exemples.
Repetien temes, per exemple, quan parlaven de la xafogor que fa a l'estiu.
No van estar gaire originals en les seves aportacions.
El to que utilitzava la portaveu i la manera que tenia d'expressar-se et feia parar atenció en els arguments que donava.
Des de fora es veia potser massa preparat.
En contra: Maria, Soraya, Xènia, Sílvia, Carla.
Es notaven nervioses, van posar més exemples en les seves explicacions i van fer un resum final.
Potser es notava massa que el tenien preparat. La dinàmica del debat va ser bastant difusa, perquè parlaven tots els membres del grup i no se sabia qui era el portaveu i qui les persones que aportaven la informació.
9.12.09 - IDIOMES LES AULES?
A favor: Marta, Laura, Anna Porcar, Mireia.
Ha estat un debat molt marcat, sense gaire improvisació, ja sabien què preguntarien en cada moment i què respondrien, no hi ha hagut debat com a tal.
No han posat gaires exemples, potser algun cap al final. De totes maneres, van fer servir de forma correcta la llengua i van estar molt entenedores. Van passar algun moment de nervis, tot i que van fer un bon tancament. La Laura estava molt convençuda del que defensava, la manera que tenia d'expressar-se amb tanta seguretat et feia estar atent al que estava dient i li donava més credibilitat.
Ha estat un debat molt marcat, sense gaire improvisació, ja sabien què preguntarien en cada moment i què respondrien, no hi ha hagut debat com a tal.
No han posat gaires exemples, potser algun cap al final. De totes maneres, van fer servir de forma correcta la llengua i van estar molt entenedores. Van passar algun moment de nervis, tot i que van fer un bon tancament. La Laura estava molt convençuda del que defensava, la manera que tenia d'expressar-se amb tanta seguretat et feia estar atent al que estava dient i li donava més credibilitat.
En contra: Nerea, Marta, Mireia, Anna.
També van utilitzar de forma correcta el llenguatge, amb bona expressió lingüística. No presentaven gaires contrapropostes als arguments de l'altre grup. En general ho portaven molt marcat tot.
Tant aquesta part del grup com la que estava a favor van ser llestos i van fer partícip del debat al públic, ja que el miraven i anaven canviant el seu to de veu molt sovint per captar la seva atenció.
9.12.09 - TELEVISIÓ PELS INFANTS
A favor: Patrícia, Sílvia, Lídia, Mariona.
La Sílvia és molt clara al exposar els seus arguments, molt entenedora, portant un bon ritme al parlar, a més la portaveu defensava el sí amb molta seguretat.
Sí que presenten i expliquen alguns exemples (Barrio Sésamo, quan parlen dels dibuixos en català per als immigrants )
Porten els arguments ben preparats, disposats a fer debat.
Intenten transmetre tranquil·litat, en un moment un membre del grup es recolza a la taula intentant fer notar al públic que estan sense nervis, encara que no sigui així.
Deixen clar que la quantitat de tele que han de mirar els nens depèn dels pares.
En contra: Alexandra, Júlia, Hèlia, Soraya
A favor: Patrícia, Sílvia, Lídia, Mariona.
La Sílvia és molt clara al exposar els seus arguments, molt entenedora, portant un bon ritme al parlar, a més la portaveu defensava el sí amb molta seguretat.
Sí que presenten i expliquen alguns exemples (Barrio Sésamo, quan parlen dels dibuixos en català per als immigrants )
Porten els arguments ben preparats, disposats a fer debat.
Intenten transmetre tranquil·litat, en un moment un membre del grup es recolza a la taula intentant fer notar al públic que estan sense nervis, encara que no sigui així.
Deixen clar que la quantitat de tele que han de mirar els nens depèn dels pares.
En contra: Alexandra, Júlia, Hèlia, Soraya
La pronunciació no ha estat gaire clara, hi havia moments que costava d'entendre.
Han posat algun exemple i s'ajusten bastant al tema del debat.
Presenten més arguments al debat i diferents temes per exposar.
També els repeteixen alguna vegada i hi ha alguns moments de silencis, que no saben què dir, els deixen sense paraula. No ha estat un debat gaire dinàmic. No demostren un llenguatge gaire fluid.
Han posat algun exemple i s'ajusten bastant al tema del debat.
Presenten més arguments al debat i diferents temes per exposar.
També els repeteixen alguna vegada i hi ha alguns moments de silencis, que no saben què dir, els deixen sense paraula. No ha estat un debat gaire dinàmic. No demostren un llenguatge gaire fluid.
Aquest debat se n'ha anat una mica del tema perquè moltes vegades ha donat la sensació que es debatia sobre el sí o el no als anuncis.
9.12.09 - IMMIGRACIÓ
A favor: Beatriz, Georgina, Laura Morales, Laura Figueres, Núria.
No hi havia debat, només llegien els punts marcats, pregunta i resposta. No ha estat gaire dinàmic.
La primera aportació que han fet no ha estat gaire clara, costava d'entendre i seguir, parlava molt fluix. Se les notava nervioses.
En contra: Letícia, Ariadna, Cora, Núria, Laura.
Tot ho portaven molt preparat, en cada moment se sabia què diria un i l'altre no improvisaven res.
Ha portat un bon ritme de llegir, s'entenia prou clar.
Porten exemples per exposar el seu tema (Latin kings, bandes juvenils)
La dinàmica que va seguir aquest deba t em va semblar una mica estranya perquè com tots els membres parlaven, no hi havia un portaveu i faltaven les figures de les persones que passaven la informació.
16.12.09 - PLA BOLONYA
A favor: Marta, Anna,
Tenien el debat molt mecanitzat. I com bé diem en altres grups no se sabia qui eren els portaveus, etc.
El grup que es va posicionar en el si, només llegien allò que tenien escrit i per això algunes vegades es perdien en el que estaven llegint i no s'entenia el que volien expressar.
En contra: Esther, Bea, Arnau, Albert, Jessica
Aquests es notava que improvisaven més, i per això moltes vegades s'anaven del tema que s'estava debatin o no sabien que respondre i posaven exemples personals
No hi havia debat, només llegien els punts marcats, pregunta i resposta. No ha estat gaire dinàmic.
La primera aportació que han fet no ha estat gaire clara, costava d'entendre i seguir, parlava molt fluix. Se les notava nervioses.
En contra: Letícia, Ariadna, Cora, Núria, Laura.
Tot ho portaven molt preparat, en cada moment se sabia què diria un i l'altre no improvisaven res.
Ha portat un bon ritme de llegir, s'entenia prou clar.
Porten exemples per exposar el seu tema (Latin kings, bandes juvenils)
La dinàmica que va seguir aquest deba
16.12.09 - PLA BOLONYA
A favor: Marta, Anna,
Tenien el debat molt mecanitzat. I com bé diem en altres grups no se sabia qui eren els portaveus, etc.
El grup que es va posicionar en el si, només llegien allò que tenien escrit i per això algunes vegades es perdien en el que estaven llegint i no s'entenia el que volien expressar.
En contra: Esther, Bea, Arnau, Albert, Jessica
Aquests es notava que improvisaven més, i per això moltes vegades s'anaven del tema que s'estava debatin o no sabien que respondre i posaven exemples personals
ACOMIADAMENT D'UN PROFESSOR PER FER SERVIR EL BLOC A L'AULA
Anàvem vestits amb colors foscos, l'altre equip clars, detall que no sé si el públic s'adonà i era per diferenciar una mica més els dos equips.
A favor: Gemma, Mireia, Laia, Júlia, Raquel
Es va notar que anàvem improvisant però cal reconèixer que en cap moment vam repetir arguments i en general el debat va estar força estructurat i entenedor.
En contra: Elisa, Elena, Helena, Mireia, Francisco
S'ha de reconèixe
Elisa Capellades, Laia Nieves, Mireia Garcia, Helena Montull, Júlia Castells, Raquel Fernández, Elena Juncà, Gemma Ibáñez, Mireia Palomo, Francisco Caballero.
1r Curs Grau Educació Infantil 1I Grup A
Professora Anna Mackay
1r Curs Grau Educació Infantil 1I Grup A
Professora Anna Mackay
RECITACIÓ:
La Raquel Fernández, la Mireia Palomo i jo hem fet la recitació. Nosaltres hem escollit una poesía de la Marisa Moreno que és molt divertida. Desitjo que us agradi, aquí la teniu:
Dando dos saltitos
Dando dos saltitos
y un pasito atrás
hoy nos colocamos
siguiendo el compás.
Con mis piececitos
me colocaré
y con voz suave
mi nombre diré.
Sin llantos ni gritos
vamos a jugar,
cuando hable la profe
todos a escuchar.
A veces me enfado
con mis amiguitos
no quiero hacer nada
quiero estar solito.
Pero ellos me abrazan
y me hacen reír
estoy muy contento
de venir aquí.
Ya se ha hecho muy tarde
nos vamos a casa
adiós a la escuela
siempre hasta mañana.
Con nuestras manitas
lanzamos un beso
y el más vergonzoso
se escapa corriendo.
Dando dos saltitos
y un pasito atrás
hoy nos colocamos
siguiendo el compás.
Con mis piececitos
me colocaré
y con voz suave
mi nombre diré.
Sin llantos ni gritos
vamos a jugar,
cuando hable la profe
todos a escuchar.
A veces me enfado
con mis amiguitos
no quiero hacer nada
quiero estar solito.
Pero ellos me abrazan
y me hacen reír
estoy muy contento
de venir aquí.
Ya se ha hecho muy tarde
nos vamos a casa
adiós a la escuela
siempre hasta mañana.
Con nuestras manitas
lanzamos un beso
y el más vergonzoso
se escapa corriendo.